DOMINO BJ, spol. s r.o., Komenského 2756, Bardejov
Na zabezpečenie jednotného, rýchleho a správneho postupu pri vybavovaní chýb tovaru zakúpeného v prevádzkových jednotkách DOMINO BJ spol s r.o. (ďalej len predávajúci) vydávame tento reklamačný poriadok:
Článok I.
Právo na uplatnenie reklamácie
- Ak sa vyskytne u zakúpeného tovaru chyba, má zákazník právo do 24 hodín od zakúpenia chybu reklamovať pre rozpor s kúpnou zmluvou. Pre správne posúdenie reklamácie je potrebné, aby reklamovaný tovar bol čistý, kompletný a v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami a pri striktnom dodržaní skladovacích podmienok!
Článok II.
Miesto uplatnenia reklamácie
- Zákazník uplatňuje reklamáciu u predávajúceho a to výlučne u vedúceho predajne, resp. jeho zástupcu, prípadne u majiteľa spoločnosti.
- Nákup tovaru preukazuje zákazník dokladom z registračnej pokladne, faktúrou, alebo potvrdením o zakúpení na našom e-shope.
Článok III.
Zodpovednosť predávajúceho
- Pri predaji tovaru zodpovedá predávajúci za to, že tovar má požadovanú, prípadne právnymi predpismi stanovenú akosť, množstvo, mieru alebo hmotnosť.
- Predávajúci zodpovedá za chyby, ktoré má predaný tovar pri prevzatí zákazníkom, alebo ktoré sa na tovare prejavia v záručnej dobe.
- Predávajúci nezodpovedá za chyby tovaru, spôsobené neopatrnou manipuláciou a prepravou.
- Predávajúci nezodpovedá za chyby tovaru, ktoré sú spôsobené nesprávnym skladovaním.
- Ak zákazník uplatní právo zo zodpovednosti za chyby u predávajúceho je vedúci predajne, resp. jeho zástupca povinný po riadnom preskúmaní rozhodnúť o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní od uplatnenia reklamácie.
- V prípadoch, kedy vybavenie reklamácie vyžaduje odborné posúdenie, môže predávajúci so zákazníkom dohodnúť inú lehotu, najviac však 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Článok IV.
Lehoty na uplatnenie reklamácie. Podmienky a spôsob reklamácie
- Vady tovaru na ktoré sa vzťahuje záručná doba, lehota na použitie alebo iná doba, v rámci ktorej si má tovar uchovať svoje špecifické vlastnosti, sa musia vyskytnúť do uplynutia tejto záručnej doby inak právo kupujúceho reklamovať chyby tovaru zaniká.
- Potravinársky tovar si musí zachovať svoju kvalitu a zdravotnú nezávadnosť do dátumu spotreby, alebo doby minimálnej trvanlivosti vyznačeného na obale.
- V prípade výrobkov, ktoré sa rýchlo kazia, musí spotrebiteľ reklamovať nedostatky ihneď po zistení chyby.
- Reklamáciu si spotrebiteľ uplatňuje u obsluhujúceho personálu, vedúceho zamestnanca, alebo majiteľa spoločnosti.
- Pri nedodržaní tejto zásady spotrebiteľ nárok na reklamovanie tovaru stráca.
Článok V.
Prijatie reklamácie
- O prijatej reklamácii sa zákazníkovi vždy vystaví a odovzdá doklad, ktorý bude obsahovať aspoň:
- dátum, kedy sa reklamácia uplatnila,
- aký tovar sa reklamuje – názov tovaru,
- kedy a kde bol tovar zakúpený
- cena, za akú bol tovar zakúpený.
Článok VI.
Odstrániteľné vady
- Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená.
- Okamžitá výmena poškodeného výrobku je podmienená jeho fyzickým stavom v zásobe predávajúceho.
- V prípade nedostupnosti reklamovaného výrobku je predávajúci oprávnený, po dohode s kupujúcim, vymeniť reklamovaný výrobok za iný výrobok, ktorý je na predajni dostupný.
Neodstrániteľné vady
- Za neodstrániteľné vady sa považujú také vady, ktoré bránia tomu, aby sa tovar mohol riadne využívať ako tovar bez vady.
- Ak ide o neodstrániteľnú vadu, má zákazník právo na výmenu tovaru, alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a má právo na vrátenie peňazí.
- Vady potravín, vrátane ovocia a zeleniny, sa vždy považujú za neodstrániteľnú vadu.
Článok VII.
Záverečné ustanovenia a skladovacie podmienky
- Všetky objednávky cukrárskych výrobkov vyrobených a dodávaných spoločnosťou DOMINO BJ, spol. s r.o. sú skladované pri teplotách od +4°C do maximálne +8°C.
- Po odovzdaní objednaných výrobkov musia byť tieto skladovacie podmienky bezpodmienečne zachované.
- V prípade, že dodané výrobky vyrobené našou cukrárňou nebudú správne uskladnené, hrozí ich znehodnotenie a v tomto prípade zaniká kupujúcemu nárok na reklamáciu týchto výrobkov.
- Pri správnom skladovaní Vám cukráreň Domino garantuje kvalitu nami vyrobených výrobkov od 2 do 7 dní, v závislosti od konkrétneho druhu výrobku.
- Pri zistení vady v objednávke týkajúcej sa chuti, či zloženia výrobku po prevzatí, neodkladne nás kontaktujte na tel. čísle 0908 991 286 a to počas otváracích hodín našej cukrárne na Komenského ulici č.2756.
- Počet objednaných zákuskov je kupujúci povinný odkontrolovať si priamo pri preberaní objednávky na predajni, alebo pri preberaní od nášho šoféra pri objednávke s dopravou.
- Reklamácie počtu a druhov vybraných zákuskov mimo predajne, alebo po odchode šoféra z miesta prevzatia objednávky nebudú uznané.
- Reklamácie, ktoré je možné odhaliť vonkajšou obhliadkou je kupujúci povinný odkontrolovať pri preberaní svojej objednávky.
Článok VIII.
Poučenie o skladovacích podmienkach
Výrobky Cukrárne Domino musia byť skladované pri teplotách od +4°C do maximálne +8°C, oddelene od surovín iného pôvodu a to z dôvodu hrozby kontaminácie inými arómami a mikroorganizmami. Pri nedodržaní týchto skladovacích podmienok zaniká právo kupujúceho na neskoršie reklamácie. Výrobok, ktorý je predmetom reklamácie musí byť vrátený v chránenom obale minimálne s 80%-ným obsahom predaného výrobku. Kupujúci je povinný preukázať zakúpenie tovaru pokladničným dokladom, alebo iným dokladom, ktorý preukazuje kúpu v našej cukrárni, alebo v e-shope. Kupujúci je povinný reklamovaný výrobok priniesť do predajne predávajúceho na vlastné náklady. Riziko vzniku škody na výrobku, ktorý je predmetom vrátenia/reklamácie, znáša kupujúci až do okamihu prevzatia tohto výrobku predávajúcim.